dia kesayangan hamba!!!

dia kesayangan hamba!!!

Monday, March 22, 2010

berakhir sudah kisah dukaku....

tanggal 13.2.2010 tertulis sudah diatas sekeping kertas bahawa aku telah sah menjadi isteri kepada ahmad zamanee..syukur alhamdulillah...setelah apa yang terjadi..berlaku..n..aku harungi..kini kebahagiaan memang milik aku...biarpun tanpa diduga..dirancang...tetapi inilah yang telah tersurat...aku bersyukur kerna punya suami yang terima aku seadanya..buat sahabat n family..tanpa kalian semua..aku tak kan berjaya tuk menhadapi semua ini dengan seorang diri...aku bangga punya kalian semua..doa daripada kalian yang tak penah putus buat ku...yang bisa menjadikan aku manuasia yang paling gembira...syukur alhamdullilah..yang lepas..biarkan berlalu n menjadi pengajaran dan pengalaman untuk melangkah seterusnya pada masa akan datang..akan ku abadieykan nya didalam kenangan paling terindah.....trimas yang tak terhingga.......terlalu menghargai...

No comments:

Post a Comment